• Dit evenement is voorbij.

BRM 300 Maasland : Linge Maas en Waal tocht

22-08-2020 @ 09:00 - 23-08-2020 @ 05:00

Linge, Maas en Waal tocht

De start is in Maasland bij Eetcafe de Pynas

Na de start fietsen wij door het Midden-Delftland gebied, dan door de buitenwijken van Rotterdam naar de Algerabrug, over de Hollandse-IJssel naar de veerpont bij Kinderdijk. Kosten € 0,80 en mondkapje verplicht.

Langs de molens de Alblasserwaard in. Bij Arkel nemen wij de Lingeroute en fiets je van het ene mooie dijkje naar de volgende nog mooiere dijkje. Let wel op de wegen en fietspaden zijn smal met onoverzichtelijke scherpe bochten. Neem de tijd om de stadsmuren van Leerdam te bekijken van af de brug. Helaas mag je daar niet fietsen.

Over de Waalbrug in Boven-Leeuwen is een foto-controle van het plaatsnaambord met je fiets ervoor. In Wamel is er een stempelcontrole, bij Cafetaria Trefpunt met prijzen van voor corona op Dorpstraat 51a. Er is daar genoeg ruimte om veilig te zitten. Bijvoorbeeld koffie met appelpunt en slagroom € 3.50.

Bij Rossem gaan we langs de Maas fietsen en is in Hedel een foto controle bij het Historisch Museum op Voorstraat 2 incl. je fiets erbij. In het land van Altena is ook een fotocontrole bij het kasteel van Dussen ook met de fiets op de foto.

Vlakbij Alblasserdam een Mc-Donalds is wel een stukje buiten de route, maar is in de nacht de laatste bevoorradingspost.

Als je niks wil eten of drinken dan volg je de route rechtdoor naar Rotterdam.

Dan nog 30/35km naar het eindpunt in Maasland.

Lees hier de extra maatregelen ivm COVID19

Het aantal deelnemers is beperkt tot 100, lees de regels. Starten kan tussen 7:30 en 9:00.
.
Leden van Randonneurs NL kunnen tot en met 2-8-2020 inschrijven onder lidnummer (en juiste clubnummer) en direct afrekenen.
Na 2-8-2020 kunnen niet leden zich inschrijven, met NTFU lidnummer krijg je korting, en kies daarbij de juiste club of kies individueel.
Niet betaald is niet ingeschreven.

[De inschrijving is gesloten, daginschrijving is niet mogelijk]
.

Begin: